måndag 28 februari 2011

Frågestund






Tjobre alla läsare!

Nu ska jag ha en frågestund, ni får fråga vad ni vill tills nästa måndag 7/3. =)
Då kommer jag att läsa upp svaren på era frågor i ett videoinlägg. Så passa på nu - Ni har en vecka på er! Och fråga hur dumma frågor som helst, det gör inget.. Jag kommer att svara på alla frågor. Det kanske blir två inlägg.. Det beror på hur många frågor det är. Så, ville bara säga det..

Nu ska jag berätta vad jag har gjort idag!

Idag har jag:
Gått upp ur sängen.
Ätit frukost.
Klätt på mig.
Gått till skolan.
Fått två tråkiga läxor, (engelska och svenska)
Plågat mig igenom resten av skoldagen..
Varit med en kompis..
Lagat mat med henne..
Och nu bloggar vi.. hihi ;)

En bild på Dagens outfit kommer senare ikväll..

xoxo Jullan ♥

7 kommentarer:

  1. varför börja du blogg?<3
    vad tycker du om Kenza eller kissie?
    du går ju i fotboll,varför just fotboll?
    vad tycker du om mig?:p
    vem är din bäästis?<3

    Kram ebbaa<3333

    SvaraRadera
  2. haha vem är du kär i xd från en kile

    SvaraRadera
  3. vad tkr du om mig?
    kram från karolina ;) <3

    SvaraRadera
  4. Vad gillar du för inredningsstil i ditt rum?
    Hur skulle du förklara din stil på kläder?
    Går du i några sporter?
    Vilken är din favoritfärg?

    SvaraRadera
  5. Vad har du för dator?
    Vilka är dina favoritskor?
    Vilket språk har du i skolan?Kan du ha veckans blogg någon gång?
    Favorit tv program?
    Vem är din idol?
    Vilken musik lyssnar du på?
    N'r fyller du år?

    SvaraRadera
  6. vem är bäst Eminem eller 2 pac?

    SvaraRadera
  7. 1. Bästa klädmärket?.. (märkes kläder)
    2. Sötaste killen i klassen?..

    SvaraRadera