måndag 7 mars 2011

Frågestund!

Här kommer frågor:


Varför började du blogga?

Jag började blogga för att jag tyckte att det verkade roligt att skriva vad man gör på dagarna osv.

Vad tycker du om Kenza eller Kissie?


Om du menar bloggarna så, Kenzas är ganska bra eftersom att hon skriver ganska mycket om mode och så, men Kissies läser jag inte, kollar den bara ibland. men jag gillar den inte så mycket ( sorry till alla som gör det ).

Du går ju i fotboll, varför just fotboll?

jag går i fotboll för att jag älskar det! :P

Vad tycker du om mig ? ( Från Ebba )

Jag säger bara 2 ord , HELT UNDERBAR ♥♥

Vem är din bästis?

Jag har ingen speciell bästis utan jag är bra kompis med alla..

Haha, Vem är du kär i? från en kille

Jag är inte kär i någon.

Vad tycker du om mig? Från Karolina =)

Du är bara bäst! =D

Vad gillar du för inredningsstil?

Olika, men just nu sådan här om man kan kalla det chabby chic, alltså gammalt och typ lite slitna möbler. ( Inte ruttna )

Hur skulle du förklara din stil på kläder?

Ja du, men typ vanlig. Eller jag gillar inte att ha tröjor som inte går över rumpan, så om jag har en tröja som är kortare så brukar ja ha linne under.

Går du å¨några sporter, isåfall vilka ?

Ja det gör jag, Tennis och Fotboll

Vilken är din favoritfärg?

Rosa tror jag.

Vad har du för dator?

Jag har en HP.

Vilka är dina favoritskor?

Mina favoritskor är nog mina Converse och mina UGG´s

Vad har du för språk i skolan?

Spanska

Kan du ha veckans blogg eller något liknande någon gång?

Ja, det skulle jag väl kunna ha.

Vilket är ditt favorit Tv-Program?

Solsidan

Vem är din idol?

Justin Bieber! ♥

Vilken musik lyssnar du på?

Inte typ Rock, Pop, 80-tal eller ngt.
Men om man kan säga typ vanliga låtar!.. hehe ( förlåt för dåligt svar ) :S

När fyller du år?

19 oktober

Vem är bäst Eminem eller 2 pac?

Eminem

Bästa klädmärket? ( märkeskläder )

Typ Marc by Marc jacobs, Acne, Lanvin, Abercrombie mm.. ( kom inte på fler )

Sötaste killen i klassen?

Venne, Typ ingen.



Hoppas att ni blev nöjda med svaren ♥

Och kommentera under om jag glömt någon fråga.







Kramisar Jullan ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar