tisdag 1 mars 2011

Lilla Vasa Loppet

Hejsan bloggen! ♥

Idag har jag:

Gått upp ur sängen
ätit frukost
Borstat tänderna
Klätt på mig kläderna
Gått till skolan
Och så har vi åkt typ " Lilla Vasaloppet " som dom kallade det!.. :D haha
Det var våran klass och så var det en annan som åkte, ( fast inte samtidigt )
Det var typ 500 - 900 meter har jag för mig.
Det var ganska tråkigt, men det ända roliga var att jag kom 2:a in i mål! :D wihooo :D:D:D
det var också bra att en tjej vann:D
Grattis Johanna. :D

Nu ska jag berätta resten av dagen.
Jag gick hem från skolan sedan var jag med Johanna (" Jojan ")
Vi hade superkul, vi gjorde typ en dansfilm, asså vi dansade på skoj till en låt och sen la vi in den på moviemaker och fixade så att det blev jätte snabbt. Haha det var jätte roligt :D

xoxo Jullan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar