måndag 4 april 2011

Hej alla söta bloggläsare!

Idag har jag varit i skolan och haft massor av tråkiga lektioner.

På bilden jobbar jag med WCP ( Worlds childrens price ).


Och jag har på mig:



  • Chinos


  • Vitt linne från, ehmm..... kommer inte ihåg


  • och en T-shirt från H&M Och sen efter skolan så åkte vi buss in till stan och bowlade 7 stycken tjejer.

Det gick jätte dåligt för mig. Och mina poäng på 2 serier blev : 187 poäng!

Kanske inte så intressant men iallafall.

Det är ju inte så kul att jämföra sig med pappa i bowling för han får ju typ så mycket poäng som jag fick på 2 serier i 1 serie! .. Haha!

Och efter bowlingen så åkte jag hem och gjorde mig iordning för fotbollsträning. På fotbollen så sprang vi ungefär 2 km. Och sen spelade vi match resten av träningen. Som ni kanske märker så har jag haft ett fullspäckat schema idag! <3





Ha de så bra, kram Julia ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar