lördag 30 april 2011

Hejsan, Idag eller igår , vet inte riktigt vad man ska säga? ;))
Så kom Emma till mig, vi gjorde allt möjligt. Sedan ungefär vid 18.00 så kom Emmas mamma och hämtade oss hos mig, och då åkte vi och köpte mat ( jag skulle sova hos henne ). Efter när vi kom hem och hade ätit så började vi totalt att flumma oss, vi gick ut i en "skog" och hittade en gammal "häst och vagn" som var typ helt täckt av buskar osv. Sen så gick vi in och satte på tv:n och datorn, myste och bara chillade lite.. Klockan 22 kollade vi på BB ( Big Brother ) .. Och  även klockan 1 :)
Haha xD Men jag somnade mitt i programmet.. :( och sen somnade Emma lite efter. Vi blev "väckta" klockan halv 10.. För Emmas mamma skulle åka och jobba.. Och sen gjorde vi missbildade pannkakor till lunch . :)
Och äntligen snart är det brasa som gäller :)




Ska någon åka och titta på någon brasa? 
Vart isåfall ? :)



Kramisar Julia ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar