tisdag 21 juni 2011

Hej alla söta bloggläsare..
Idag har det varit fullt upp!
Först och främst så i morse åkte vi till Västerås till Ikea, och sedan stan i Västerås..
Det var lite långtråkigt för mig att gå på stan för att jag har typ "shoppingförbud" på kläder..
För att mamma tycker att jag har så mycket kläder redan, men jag har liksom inget stopp på när det gäller kläder, utan jag shoppar och hoppas att det får plats. i garderoben. Haha ;)
Jag ränsade ur nästan halva min garderob på kläder jag inte använde osv.. Me jag har fortfarande dubbelt så mycket kläder kvar! Det är helt otroligt..
Så därför shoppade jag ingenting.. :S
Det var svårt att komma hem tomhänt, men jag köpte 2 saker, men det var inte kläder utan Handtag till en byrå i mitt rum och ett lakan från Ikea.. :D haha ♥


Nu har jag en fråga till läsarna:



Är det något speciellt som ni vill att jag ska skriva om, för just nu så har jag liksom hjärnsläpp!
Så kommentera gärna vad ni vill att jag ska skriva om i mina inlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar