måndag 27 juni 2011

Veckans blogg & Bloggflyttning ?

hej hej <3

Förut så tänkte jag ju ha veckans blogg..
men det var ingen som anmälde sin blogg, så nu tänkte jag ha en ny veckans blogg!
Det går till som såhär:
1. Anmäl din blogg i kommentarsfältet nedanför
2. Skriv in verifieringskoden
3. Efter några dagar så kommer jag att utse hälften av så många som anmält sig till en såkallad "semifinal".
4. Sen efter att det har gått vidare hälften av dom i semifinalen eller vad man kan kalla det så kommer det att bli final! ;)
5. på finalen så kommer jag att göra såhär att, först skriver jag vinnaren med en motivering. Och sen hade jag tänkt att skriva den andra eller dom andra efter! ;)

Blir det bra? Kommentera gärna vad du tyckte om idén =)



Nu kommer ännu en fråga.
Jag har funderat på att kanske flytta den här bloggen till blogg.se
( det är bara att trycka på importera blogg så är den på blogg.se )
Men ni får kommentera vad ni tycker om det..


Kram på er ♥

2 kommentarer: