torsdag 11 augusti 2011

:(

Hej hej!Nu måste jag berätta en jätte tråkig sak..
Min statistik har gått ner väldigt mycket! Och det är inte så roligt att blogga när knappt ngra tittar på den! :( jag försöker skriva så mycket jag hinner! Men jag har inga läsare! så det är därför jag inte skriver så många inlägg nu! Jag har ingen lust att blogga om det ska vara så!
Så om ni vill göra mig en tjänst så läs kommentera och tipsa bloggen till andra kompisar! så blir jag jätte glad! och kan skriva mycket mer roliga inlägg! =D
ville bara säga det att om inte statistiken går uppåt och om jag får mer kommentarer på dom här dagarna så vill jag kanske inte ha kvar bloggen! Det är jätte tråkigt jag vet! :( Men annars skriver jag ju inlägg i onödan om ni förstår vad jag menar? <3

Kram och hoppas på en förbättring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar