tisdag 9 augusti 2011

Dag 01 - Presentera mig själv

Jag heter Julia Jonsson.. Och bor hos mina föräldrar och syster i en villa!
Mamma = Anna
Pappa = Robert
Syster = Ida 
Jag har bott där i nästan hela mitt liv.. Jag flyttade hit 2002 :) Så alltså har vi bott här i snart nio år.. Om jag räknade rätt! Jag är verkligen sämst på matte.. ;)
Jag har lite djur också. men det är inte så många.. En katt som heter Pysen.. Och en kanin som heter Stampe.. Men kaninen är min syrras så det är hon som tar hand om den.. :)
Men hmm.. vad ska jag berätta mer.. Om ni är intresserade av min familj kan ni läsa om i dag 03! Ehehe :)
Jag hatar att åka och handla mat.. :S haha men det kanske inte var så intressant.. Asså vad ska man skriva egentligen, men aja det här får duga.. :o <3
Men vad mer ska jag säga.. Jo en sak jag älskar alla mina vänner! :D
Imorgon kommer dag 02 !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar