onsdag 27 juli 2011

Frågestund del 1

Ebba:

Bästa sommarminnet?
Svar: Tror att det är när jag åkte Twister första gången på Grönalund och såg ut som.. Jag vet inte vad på kortet.. Så alla som gick förbi och tittade på sina kort pekade på min bild och skrattde.. :s Men haha, det var jätte kul! Så det är ialf ett av mina bästa sommarminnen, kommer aldrig att glömma den dagen!

Drömresan?
Svar: Antingen Thailand, New York eller Japan

Skulle du helst vilja vara utan telefon eller data?
Svar: Helst vill jag inte vara utan något, men om jag mste välja så tar jag nog datorn, för om det händer någonting så måste man ju kunna ringa någon.'

Vilka umgås du helst med familjen eller kompisar ?
Svar: Kan inte svara på det.. Båda två!

Det pinsammaste som har hänt?
Svar: Det var nog i typ 2:an när jag helt utan anledning började att dansa i hallen i skolan, och det värsta var att, killen jag var kär i då (DÅ) tittade på mig och typ halvskrattade!

Har du något LV hemma?
Svar: nej, men om man ska vara "noga" så har jag en stoor påse från LV!

Din bästa outfit?
Svar: Kan lägga upp en bild på den sen!

Det här var första delen av 4!
Kommer mer snart! Håll ut! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar