tisdag 26 juli 2011

Gossip Girl

Hej! =]

Det finns bloggare som har mindre läsare än mig men ändå som får över 20 kommentarer per inlägg. Så det vore roligt om ni kunde kommentera mer då kanske jag får mer blogglust och kan lägga in fler roliga inlägg än nu.. Men just nu känns det som om jag förlorar läsare dag efter dag men jag ser på statistiken att ni fortfarande läser bloggen så min fråga är - Vart är alla kommentarer? Men om ni kommenterar mer och tipsar era vänner eller länkar min blogg så skulle det kunna bli en helt annorlunda blogg med mycket fler roliga och intressanta inlägg :)

Typ:

1. Hejj =]
Idag har jag varit med Jecca och vi har planerat inför skolstarten som är om typ fyra veckor ^^ Vi har typ pratat om hur vi vill typ klippa oss och så.. Om ni kollar varje dag på bloggen så kommer ni få se en bild på ungefär som jag vill ha, och en bild på när jag väl har klippt mig så :) Sen har vi planerat lite inför våran lilla "semester" ut till stockholms skärgård :D Det ska bli jätte kul att vara med Jecca typ varenda dag ;) Någon annan som ska på semester snart? Eller har varit på semster redan? Jag hinner tyvärr inte blogga mer nu för vi ska titta på ett inspelat avsnitt av Gossip Girl men jag skriver mer imorron ;D 
Puss <3

Eller..

2. Hej
Idag har jag varit med en kompis och vi har typ bara snackat om våran "semester" vi ska på och skolstarten och sen så har vi suttit vid datan.. Men nu ska vi kolla på Gossip Girl så jag hinner inte blogga mer.. Men skriver imorrn.
Hejdå

Vilken vill ni helst läsa?
1. Kommentera mer
2. Låt bli att kommentera

xoxo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar