söndag 31 juli 2011

Frågestund del 2

Hur skulle du beskriva din klädstil ?
Svar: Ehmm.. Det är svårt att förklara min klädstil för jag tar bara på mig det jag tycker är snyggt! Så jag har inte någon speciell stil! =]

Kan du lägga upp en video på när du sminkar dig ? 

Ja det kan jag göra, men det blir en video utan att jag pratar( ljudet har gått sönder), för jag har en dator som det går att prata på men det är jätte dåligt ljus på den när man
filmar, så jag tar min andra bärbara dator så att man ser hur jahg sminkar mig!

Favorit affär / märke ( KLÄDER ) ?
Använder du smink varje dag i skolan ? 

Hmm.. Jag har många favoritaffärer.. Men jag älskar bik boks kläder!

Mitt favoritmärke är nog Juicy couture och abercrombie!
Nej et gör jag inte! jag vill inte använda smink för mycket i skolan! För när jag väl vill sminka mig och bli fin, så ser man ingen skillnad från hur jag brukar se ut och när jag ska vara fin..


Kram Maja <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar