onsdag 4 maj 2011

Hej alla söta :)
Nu håller jag på att packa ihop lite saker till loppisen vi ska stå på på lördag :)
kommer nog ha en massa saker jag inte använder som man bara vill bli av med , och då är det ju perfekt att stå på loppis, då blir man ju iallafall av med det mesta så att det slipper ligga någon stans och bara skräpa :) Kan lägga upp en bild på när jag har plockat ihop allting till loppisen så ommer ni få se hur mycket eller hur lite saker jag har fått ihop :)

Btw.. Nu ska jag ha en frågestund :)
Några regler bara :

1. Fråga seriösa frågon
2. Skriv frågorna så att jag förstår
3. säga om jag ska svara på videoblogg eller bara vanligt ( skriftligt ) inlägg
4. Jag svarar INTE på anonyma frågor
5. Skriv namn, mejladress och om du har ngn blogg eller hemsida så kan du gärna skriva den också :)


Kram på er ! ♥

2 kommentarer:

  1. Hej Julia .
    Har du någon kille ? ( skriftligt )
    Vad heter din bästa kompis ? ( skriftligt )
    Hur sminkar du dig ? ( Video )
    Vem är din Idol ? ( skriftligt )

    SvaraRadera
  2. Hejsan nu ska du få ett gäng frågor;D!
    1.ska du gå i fotbolls klass på odlaren?
    2.hur lång är du?
    3.brukar du sminka dig mycket när du ska till skolan?
    4.tycker du fortfarande om J.B? :P
    5.är du bästis med E..A eller T...E?( du förstår nog vilka jag menar, ville inte skriva namnen)
    6.ska du åka nån stans i sommar?
    7.hur mycket tycker du om mig på en skala 1-10?(seriöst)
    8.har du någon gång velat rymma hemifrån?
    9.har du någon gång velat flytta till stan?
    10.skulle du kunna köra en tävling i bloggen?

    du kan svara alla frågor skriftligt
    vill gick inte att skriva msn, men du vet vem jag är

    SvaraRadera