lördag 7 maj 2011

Hej!
Idag började det med att jag skulle gå upp halv 7 för att åka till en loppis som vi skulle stå på!
Och sen när vi kom fram var klockan ungefär kvart i 8, då började vi packa upp alla loppissaker på bordet. Och när klockan slog 09.00 så kom det fullt med folk in i hallen. Vid lunch så gick det typ inte att komma förbi folken för det var så fullproppat.. Haha. Jag och min kompis som också Stog på loppis gick till Ica för att köpa något att äta till lunch. När vi var ungefär halvvägs till Ica så möter vi en bil på vägen ( vi gick på gångbanan brevid ) Och bilen bara tvärnitar och dom i bilen höll på att åka in i rutan typ.. Bilen lutade jätte mycket framåt så den stog nästan på motorhuvudet på vägen, haha men sen gasade dom iväg igen ! Vi blev jätte skrämda för det lät så myckeet om bilen sen efter det hade hänt, vi trodde att dom hade fått punka på båda framdäcken eftersom att bilen lutade så mycket framåt, men antagligen inte efter att dom kundeköra som vanligt ! Haha.. När vi kom tillbaka från Ica så ställde vi oss igen för att börja sälja. Sedan så gick vi runt och tittade lite vad alla sålde :) <3

Nu är jag helt slut efter en mycket jobbig och rolig dag! Jag har varit på loppisen från 07.45 till 14 - 14.30 någonting! <3 Så nu får jag vila ut mig tills ikväll för då ska jag till mina kompisar och äta familjemiddag och heja på Guif i finalen mot Sävehof ( Eskilstunas stolthet ). :) <3
HEJA GUIF! <3333333

Hejar nu på Guif?
Om inte, vilket lag hejar du på i handboll?



Kram på er ! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar