lördag 14 maj 2011

Tilde

Hejjsan ♥
Igår så åkte jag hem till Tilde ungefär vid klockan 16.00. När jag kom dit så var hon i stallet och började förbereda hästen för att vi skulle köra. När vi var klara så körde vi lite i skogen med hennes häst Axa. <3 Sen så när vi kom tillbaka från att vi körde så fixade vi två nya hästar för att jag skulle köra en häst som hette Diggeloo :) Den var jätte söt och verkligen jätte snäll :D
Och Tilde skulle rida på en häst som hette Nick´n som också var jätte söt och snäll. Och när vi hade kört  en bit så stötte vi på en räv som var jätte nära oss. Så vi smackade på hästarna och det gick undan! Haha.. Vi hade jätte roligt. Jag sov över hos henne. Och idag cyklade vi iväg lite och vi skulle cykla till ett gammalt och läskigt hus som vi såg dagen innan. Och vi gick av cyklarna och tog kort på huset, mitt i allting hörde vi någonting som lät som ett får. Men när vi tittade så var det en gubbe som var ute och körde sin häst. Och det visade sig att det var gubben som hade låtit som ett får! så vi skrattade jätte mycket efter det! Haha.. Men vi fortsatte att cykla och vi kom fram till en "ingång" till en skog, och självklart var vi bara tvungna att titta vad det var! när vi hade gått en bit så såg vi att det var som ett rum i en skog , det var verkligen jätte mysigt! Det var bara synd att vi inte hade med oss picknick. Det var perfekt för det verkligen! ♥ När vi cyklade hem ifrån allting så såg vi en orm på grusvägen! Det var jätte läskigt! :S



Kram på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar