lördag 21 maj 2011

Hej hej. Här kommer lite svar på frågor! ♥


Hejsan nu ska du få ett gäng frågor;D!
1.ska du gå i fotbolls klass på odlaren?
2.hur lång är du?
3.brukar du sminka dig mycket när du ska till skolan?
4.tycker du fortfarande om J.B? :P
5.är du bästis med E..A eller T...E?( du förstår nog vilka jag menar, ville inte skriva namnen)
6.ska du åka nån stans i sommar?
7.hur mycket tycker du om mig på en skala 1-10?(seriöst)
8.har du någon gång velat rymma hemifrån?
9.har du någon gång velat flytta till stan?
10.skulle du kunna köra en tävling i bloggen? du kan svara alla frågor skriftligt vill gick inte att skriva msn, men du vet vem jag är

1. Nej jag ska gå i tennisklass på odlaren ;)
2. runt 1.58 - 1.59 tror jag
3. Jag brukar inte sminka mig så mycket när jag ska till skolan, men lite ibland.
4. JAG ÄLSKAR JB! <3
5. Om du menade Emma och Tilde, så är jag jätte bra kompis med båda, fast nog bäst kompis med Emma.. Men ni båda betyder ♥.
6. Inte var jag vet nu, mamma och pappa har koll på det :)
7. 10 helt klart! jag är helt seriös!!! ♥
8. Nej inte vad jag kan komma på nu, eller kanske när jag var lite mindre.
9. Ja, för att kunna shoppa ;) Men jag vill inte flytta ifrån mina kompisar här.
10. Ja, det kanske jag skulle kunna ha.


Kraam ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar