lördag 14 maj 2011

Svar på frågor

Hejsan jag fick lite frågor på min frågestund som inte allt varade länge, men aja. Här kommer svaren på dom frågorna som jag fick..
Frågor:

Har du någon kille ? ( skriftligt )
Vad heter din bästa kompis ? ( skriftligt )
Hur sminkar du dig ? ( Video )
Vem är din Idol ? ( skriftligt )

svar.

Har du någon kille? Nej det har jag inte.
Vad heter din bästa kompis? Jag har ganska många som är mina "bästa kompisar" men jag har ingen direkt BÄSTA kompis men jag har många bra. Men typ en är väl Jecca, och kanske Emma, men vi kallar bara varandra för syrran osv.. ♥
Hur sminkar du dig? Jag kan lägga upp en video på det snart.
Vem är din Idol? Helt klart JUSTIN BIEBER! ;* <333 Love him sooo much!! ♥♥♥


Hoppas att ni blev nöjda med svaren.. ♥
Kramar så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar