måndag 9 maj 2011

Hejsan!
Igår var nog den värsta dagen i mitt liv!
För det första så förlorade vi våran fotbollsmatch vi spelade ..
För det andra så ramlade eller snarare snubblade på bollen mitt i matchen, och hamnade rakt på axeln. Och det knakade till jätte högt i axeln och först så lät det som om jag hade brutit axeln / armen.. För det gjorde så ont, jag kunde inte röra den.. Så jag gick och satte mig på bänken och kylde ner armen med isspray som luktade jätte äckligt. Efter att jag hade suttit på bänken i kanske 15 min, så ville jag in pch prova spela igen även fast jag inte kunde röra armen. Så jag gick in på planen och sprang ( fast jag var typ tvungen att hålla i armen när jag sprang för annars gjorde det jätte ont. ) Och precis som jag hade gissat på att det skulle hända så kom det en tjej och knuffade/tacklade mig på den armen jag hade ramlat på. Så då fick jag gå och sätta mig på bänken igen med en arm som gjorde ondare än den redan gjorde. Och fy nu vill jag inte tänka mer på det! :s <3
Idag har jag varit med Jecca och vi gjorde läxan till klockan 17.00 ungefär. Sedan så ska jag och titta på när mitt lag tränar fotboll, för jag kan inte träna än för jag har både ont i armen/axeln och även i nacken. För det blev ju en riktig smäll igår! :S


Kram på er alla ☺♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar